BEN KÜÇÜKKEN..

Sizin Kürsünüz. Genel de Konu dışı başlıklar...
dinledimdeanladim
Banlanmış Üye
Banlanmış Üye
Mesajlar: 325
Kayıt: Cuma, Eylül 29, 2006 17:59
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen dinledimdeanladim »

:lol:

kemanci
Üye
Üye
Mesajlar: 422
Kayıt: Pazar, Aralık 3, 2006 02:07
İsim: yelda
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen kemanci »

ooooo ben küçükken neler yapmadım kii :lol: mesela annem bana kızım balıklara çok yem atma ölür demişti.ben ezberci eğitime karşı olduğumdan uygulayarak görmek istedım sanırım durumu :D annem komşuya gittiğinde hemen tüm yemı atmıştım. zavallı balık öldü tabi,ama normal bi çocuk ne yapmalı böyle bı durumda?? zırlayarak anneeee ben yapmadım demeli değil mi?? ama ben ne yaptım,aldım o balığı koydum kültablasına eştım de eştım :D ıyyy ne iğrençmişim,sonra da çöpe atmıştım,hey gidi hey ablamsa ölen karıncaları bıle gömerdı :lol: garıp olan benım galıba :lol: başkaaa heh geldı aklıma,kuzenımı kıskanıyodum heralde o uyurken hep gidip dürtüyodum , uyanıyodu halıyle anneee bu çocuk uyumuyo yaaa dıyodum :D ya yazarken daha iyi anladım ben iflah olmaz bı sadıstım :evil: :twisted: :twisted: :D

Kullanıcı avatarı
pyrazine
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 661
Kayıt: Salı, Şubat 14, 2006 16:17
İsim: Ahmet
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen pyrazine »

sen en azından yememişsin:) aslında senin cerrah olman lazım :D

Kullanıcı avatarı
fotosentez
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 782
Kayıt: Cuma, Haziran 30, 2006 21:07
İsim: yaprak
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen fotosentez »

ben hala küçüğüm :lol: ne yaptıysam annemle yapmışımdır.oyunlar vs.daha küçükken öğrendim onu kırmamayı ben.yaramazlık yokk!

CONFIDENT
Üye
Üye
Mesajlar: 27
Kayıt: Cuma, Kasım 24, 2006 19:42
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen CONFIDENT »

Ben küçükken :D
evimizin yanındaki boş arsaya ev yapılsın diye en az haftada bir gece dua ederdim. Ahhh o arsa :evil:
-kurban için aldığımız koç beni orada boynuzladı (Allah'tan boynuzlanma işi kalıcı bi etki yapmadı bende :lol: )
-kaz sürüsü beni o arsada kovaladı ve ısırdı
-babamdan başkasının yanında para istedim ve bunda ısrar etme işini abarttığım için tokat yedim
-ilk bisiklet kullanmaya başladığımda kontra fren tutmayınca aynı arsada evin duvarına çarptım ve iki kez bu kaza yüzünden ameliyat oldum
-abimler yürüteçle ne kadar hızlı gider acaba Çiğdem diye düşünüp beni yokuştan aşağı saldıklarında yine o arsa soluğu aldım

işte o arsa dedim yaa, tüm çocukluğumu yedi bitirdi beni. hala kuaföre gitmakten nefret ediyorum kafam yara bere içinde :P

kemanci
Üye
Üye
Mesajlar: 422
Kayıt: Pazar, Aralık 3, 2006 02:07
İsim: yelda
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen kemanci »

evet aklıma geldıkçe yazmaya devam edıyorum.ben küçükken (aslında o adar küçük değildim gerçek tarıhı vermeyeyım) civcivim vardı.ben ellımı halıya vurunca koşmaya başlardı ben de civciv koşmaya başlayınca işaret parmağımı koyaredım önüne takla atardı zavallı o zmanlar çok eğlenırdım ama şimdi çok üzülüyorum :oops: sırf o civcivler benı affetsın dıye büyüynce(!) civciv çiftliği açıp hepsıne özel ilig göstericem :D bi de kıtabımı evde unutmuştum bı kere.hoca da kendını neden unutmadın gibi değişi,k bi cevap vermişti.ben de ağlaya ağlaya eve gitmiştim.günlerce o olayı düşünmüştüm.ay ne garıpmişim yaa.yok yok vazgeçtım hoca daha garıpmiş :D

BuRCuUUU
Üye
Üye
Mesajlar: 76
Kayıt: Cuma, Aralık 1, 2006 02:05
Konum: Giresun

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen BuRCuUUU »

ya ben de hala küçüğüm
annemin dibinden ayrılmazmısım ben paçasına yapışık gezermişim
sonraaaa çok sessiz sakin usluymuşum ben yaaa
annem beni bir odaya atarmış ben orda uyurmuşum
ordan alışkanlık kaldı galiba bırakın uyiiim :lol: ohhhh ne güzel

Kullanıcı avatarı
fotosentez
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 782
Kayıt: Cuma, Haziran 30, 2006 21:07
İsim: yaprak
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen fotosentez »

itiraf ediyorum...
3.sınıfa kadar anne diye ağladım okulda... :oops: yani utanç verici ama utanmamak lazım geçmişten... :lol:

ponnik
Üye
Üye
Mesajlar: 639
Kayıt: Cuma, Aralık 8, 2006 16:14
İsim: Sonay
Konum: Sakarya

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen ponnik »

bakkala yalnız benim gittiğim zamanlardı.... kimse gitmez herkes beni gönderirdi uzgun:

kemanci
Üye
Üye
Mesajlar: 422
Kayıt: Pazar, Aralık 3, 2006 02:07
İsim: yelda
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen kemanci »

anneannemler çay toplamıştı,araba gelıp çayları fabrıkaya götürecektı.araba gittikten sonra ben baktım kı yerde kalmış bırsürü çay yaprağı var,toplamıştım bayaa bı,teker teker alıp bı kenara yığıyordum,ordakı abla yavrum sen ne yapıyosun demişti.bende anneanneme verıcem o da saklayıp seneye fabrıkaya götürüp para kazanacak ddemiştim. çok gülmüşlerdi :oops: valla gözlerım doldu şu an.masumluğa bakın yaa.anneannem para kazancak dıye tek tek yaprak topluyorudum.valla ağladım şuan :cry: ama hayat benı çok değiştirdi :twisted: şaka tabi .şimdi olsa yıne toplarım :lol: ama en azından gizlice yaparım :shock: bır de küçüktüm ben yıne oruç tutacaktım annem kızım sakın yemek yeme demişti.off bu bana denır mı?? ben ve yemek yememek.işte bu imkansız :lol: ben de dedım ki 'anne yesem allah görürmu ki?? annem de tabı kızım yeme sakın demişti.ve bende kı seytanlığa bakın ki bunu konuştuk annem içerı gitti ben pasta kutusunun için ekafamı saklayıp ama canım nerden görcek diyip pasta yemiştim saklana saklana..evet yaa komıktım ben.hale bakın az önce ağlıyodum şimdi kıkır kıkır gülüyorum.çocukluk garıp yapıyor insanı..

blackpearl

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen blackpearl »

Ben küçükken büyümek isterdim hep..Büyüdümde bişey oldu sangi..Şimdi tam tersini istiyorum..

seyytan
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 1470
Kayıt: Çarşamba, Ekim 26, 2005 22:30
İsim: Metin Çetin
Konum: Aydın

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen seyytan »

Kücücüktüm ufacıktım top oynadım acıktım :lol:

benkisacafd
Dengesiz Üye(Banlı)
Dengesiz Üye(Banlı)
Mesajlar: 149
Kayıt: Pazartesi, Aralık 11, 2006 13:42

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen benkisacafd »

eve gelen misafirlerin ayakkabılarını saklardım gidemesinler diye. :) birde suya girer deniz kızı taklidi yapardım...

Kullanıcı avatarı
Bozcaada
Görevli
Görevli
Mesajlar: 1394
Kayıt: Pazar, Ekim 17, 2004 12:43
İsim: Emrah
Konum: İstanbul

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen Bozcaada »

Dostum harika yaa! :lol:

benkisacafd
Dengesiz Üye(Banlı)
Dengesiz Üye(Banlı)
Mesajlar: 149
Kayıt: Pazartesi, Aralık 11, 2006 13:42

Re: BEN KÜÇÜKKEN..

Mesaj gönderen benkisacafd »

:D