Manga

Burada Diğer Rock Müzik Sanatçıların Panoları Bulunmakta. Bildiriler, konserler, albümler, şarkı sözleri, incelemeler ..
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2603
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 39

Manga

Mesaj gönderen Bugfixed » Cumartesi, Ekim 1, 2005 12:38

Manga panolarıdır....
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.

Misafir

Mesaj gönderen Misafir » Cumartesi, Ekim 1, 2005 12:55

süperler tek kelimeyle asığım onlara müzik tarzları tek bence

dursun zaman sarkısına klip cekmişler yakında yayınlancak

sarkının sözleri şöyle

her sabah dogan güneş
bir sabah doğmaz oldu
elleri ellerimden kayıp giden
yıldız oldu
gülünce ışık sacan o gözler yasla doldu aglama
duymaz artık bi varmış bi yok oldu
giderken bıraktıgı bütün renkler siyah oldu
aglama duymaz artık bi varmış bi yok oldu

dursun zaman dursun diyorsunda oyun degilki yasamak sen inanmasanda
bi son var anla herkese inat 8)

damla_damla

Mesaj gönderen damla_damla » Çarşamba, Ekim 5, 2005 14:45

her gün yeni bir grup çıkarken dinlemekten gerçekten zevk aldığım sayılı seslerdendir.şarkıları çok başarılı ve anlamlı.özellikle kal yanımda şarkısı çok güzel.umarım bu böyle devam eder.

Misafir

Mesaj gönderen Misafir » Çarşamba, Ekim 5, 2005 17:47

BENCEDE KAL YANIMDA SÜPER

DeeP_SenSe

Mesaj gönderen DeeP_SenSe » Pazar, Ekim 16, 2005 21:12

çok iyi yaaa...demek dursun zaman'a çektiler,benim favori şarkım hatta beni arayanlar bu şarkının nakaratını dinliyor albümünü aldığım ilk günden beri :)
'iz bırakanlar unutulmaz' da çok güzel...bıkmadan dinlediğim tek albüm diyebilirim.Başarılı bir sentez,sıradışı ve çekici bir altyapı birleşmiş maNga olmuş.

DeeP_SenSe

Mesaj gönderen DeeP_SenSe » Pazar, Ekim 16, 2005 21:18

Misafir,şey...iyi yazmışsın ama şimdi farkettim,nakarattan önceki satır 'üzülme anla artık belkide huzur buldu' olacak.Bir de nakaratın son tekrarında ;

'duysun seni dönsün diyorsun da
oyun değil ki yaşamak!
sen inanmasan da
bir son var anla
herkese inat!'

Aysu
Üye
Üye
Mesajlar: 36
Kayıt: Cuma, Ekim 7, 2005 21:05
Konum: Bozcaada

Mesaj gönderen Aysu » Pazartesi, Ekim 17, 2005 21:07

kal yanımda süperrrrrrrr DURSUN ZAMAN DA ÇOOK GÜZEL YENİ KLİPLERİNİ BEKLİORUZ en kısa zamandaaa :lol:

maNga

Mesaj gönderen maNga » Cuma, Ekim 21, 2005 21:01

abi tek kelimeyle süper ötesiler hepsi benim askım zaten adım da maNga onları cok seviyorum herseyim onlar benim

maNga

DUYRULUR

Mesaj gönderen maNga » Pazar, Ekim 30, 2005 11:47

maNga yeni klibini DURSUN ZAMAN a cekmişler 1 aralıkta yayınlancak tv kanallarında



abi tekrara sölüorum süperler

coolrap

Mesaj gönderen coolrap » Pazar, Ekim 30, 2005 12:33

evet gerçekten Manga güzel tebrik ederim

*elaa*

Mesaj gönderen *elaa* » Cumartesi, Kasım 12, 2005 15:16

manga gerçekten çok gsll bi grup,ben ordaki fermana bayılıyoruuumm :D :D

ogunkolik

Mesaj gönderen ogunkolik » Cumartesi, Kasım 12, 2005 22:52

Manga çok başarılı bir grup. tarzlarıyla Türkiyede benzersizler şu an. çok da kaliteli parçaları var. vokal iyi,grup iyi sözler güzel müzik kaliteli ve sonuç MANGA. dinlemeyenler dinlemeli bir an önce..

bozcaadali
Üye
Üye
Mesajlar: 479
Kayıt: Pazar, Kasım 13, 2005 01:56
İsim: Özlem
Konum: Yalova

Mesaj gönderen bozcaadali » Pazar, Kasım 13, 2005 18:02

izmitte bi festivale gelmişlerdi ve sahneye en son onlar çıktı inanın tüm kalabalık onu beklemişti onlardan önce kimse eğlenmemişti.Tek kelimeyle muhteşem bi performansları vaarrr......

egzolftalmi

slm

Mesaj gönderen egzolftalmi » Salı, Kasım 15, 2005 21:50

bencede kal yanımda manyak bişi olmuş.. vee ben fermanın ses rengini çook beğeniyorumm:)

seyytan
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 1470
Kayıt: Çarşamba, Ekim 26, 2005 22:30
İsim: Metin Çetin
Konum: Aydın

slm

Mesaj gönderen seyytan » Perşembe, Kasım 24, 2005 22:38

evet manga nın göksel ile yaptığı düet iyii olmus.... birbirlerine sahip cıksınlar...