Netteki arkadaşlıklar kalıcımıdır yoksa sahtemidir sizce??

Derinden Panolarıdır. Lütfen Şiir Yazmayınız.
yaskaman

Mesaj gönderen yaskaman »

pşşt kuyudayım diye yanınızda değilim demek değil :D
nadas38
Üye
Üye
Mesajlar: 127
Kayıt: Cuma, Mayıs 19, 2006 14:12
Konum: buralardan..

Mesaj gönderen nadas38 »

sende saol da..hangi kuyu? ben gene anlamadım :?
wolverine
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: Cumartesi, Haziran 17, 2006 10:07
Konum: DEnizli

bY Wolverine

Mesaj gönderen wolverine »

İNTERNETTEKİ ARKADAŞLIKLARIN GERCEK OLDUGUNA İNANAN VAR MIDIR ACABA?.... :lol: iNTERNET ORTAMININ SANAL OLDUGU KADAR ARKADASLIKLARDA SANAL VE SAHTEDİR...BENCE YALANLARDAN ÖTEYE GİTMEYEN BİR SANAL EGLENCE..... 8)
selda
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 15
Kayıt: Cumartesi, Mayıs 6, 2006 15:53
Konum: İSTANBUL

Mesaj gönderen selda »

ya aslında bu karşılıklı düşüncelere bağlı nette tanıştığım ve çok samimi olduğum arkaşım var çok sıkı dost olduk yani bizimki sanal ve sahte değil!!!
elifelifim
Üye
Üye
Mesajlar: 175
Kayıt: Salı, Eylül 27, 2005 15:34
Konum: ah bi bilsem

Mesaj gönderen elifelifim »

İNTERNETTEKİ ARKADAŞLIKLARIN GERCEK OLDUGUNA İNANAN VAR MIDIR ACABA?.... iNTERNET ORTAMININ SANAL OLDUGU KADAR ARKADASLIKLARDA SANAL VE SAHTEDİR...BENCE YALANLARDAN ÖTEYE GİTMEYEN BİR SANAL EGLENCE.....


kesinlikle katılıyorum bu söze.
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2605
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 40

Mesaj gönderen Bugfixed »

biraz talihsizlik biraz dikkatsizlik biraz kendini bırakmışlık dan he birde arayışlardan! sonra
netteki arkadaşlıklar "sahte yalan vs." genellemesi çok yanlış arkadaşlar kişisel beceriler şans dikkat kendini bırakmama arayış içinde olup durmama durumunda gerçektekinden daha yakın arkadaşlarım olmuştur oldular olacaktır da...
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.
yaskaman

Mesaj gönderen yaskaman »

nadas38 yazdı:sende saol da..hangi kuyu? ben gene anlamadım :?
içinde bulunduğum manevi mekanın yakıştırabildiğim tek sıfatı.
beni anlamaya çalışmayın ne olur, bırakın olduğu gibi kalsın sözler...
lavinyaa
Üye
Üye
Mesajlar: 90
Kayıt: Cuma, Haziran 23, 2006 00:13
Konum: istanbul

Mesaj gönderen lavinyaa »

hiç nette bi arkadaşım olmadı :(
sahte weya kalıcı olmasıyla ilgili yorum yapamayacağım ama zewklidir bence
birini çok tanımadan
o seni tanımadan
sohbet etmek eğlenceli bence
ama ne yazık ki bunu farklı algılayanlar çıkıyoo :evil:
dengesiz28
Üye
Üye
Mesajlar: 92
Kayıt: Cuma, Haziran 2, 2006 19:54
Konum: şebinkara(bük)hisar

Mesaj gönderen dengesiz28 »

arkadaşlar sizden bi isteğim var ne olur içinizdeki insanlara karşı olan güvensizliği sökün ve atın..
nadas38
Üye
Üye
Mesajlar: 127
Kayıt: Cuma, Mayıs 19, 2006 14:12
Konum: buralardan..

Mesaj gönderen nadas38 »

yaskaman yazdı:
nadas38 yazdı:sende saol da..hangi kuyu? ben gene anlamadım :?
içinde bulunduğum manevi mekanın yakıştırabildiğim tek sıfatı.
beni anlamaya çalışmayın ne olur, bırakın olduğu gibi kalsın sözler...
ya ama insan merak ediyor napıyım. ama illa istemezsen bende merak etmiyomuş gibi yaparım ok?
yaskaman

Mesaj gönderen yaskaman »

hayır yanlış anlama ne olur...
yani forum ahalisini kişisel sorunlarımızla meşgul edip konudan sapmamak adına söyledim. hem ne gerek var karanlıklarımızı dökmeye...
hayatlarımızda yeterince karanlık yok mu zaten?
biz dağıtmak için uğraşalım o bulutları :idea: :wink: :arrow:
hazan
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 1044
Kayıt: Salı, Kasım 8, 2005 21:46
İsim: Mehtap
Konum: Ankara

netteki arkadaşım

Mesaj gönderen hazan »

hala gelkem için nedenin olmasını bekliyorum, biraz korksanda ne hissettiğime dair olmasın çünkü ben yüzleştim. kabul edememesende hala bence bi parça dostumsun . uzun zamandırda suskunsun.. yine umarım mutlusundur...
feza
Üye
Üye
Mesajlar: 68
Kayıt: Cuma, Mayıs 27, 2005 17:12

Mesaj gönderen feza »

walla benim oldu..görüştüm de hala da görüşüyorum da...2 tane arkadaşım oldu..gayette mutluyuzz,arkadaşlığımızı netten alıp gerçeğe taşıdıkk :wink:
herkes benim kadar şanslı olur mu orasını bilemem ama 8)
yaskaman

Mesaj gönderen yaskaman »

işte antalya'dan bir kız arkadaş geldi geçen gün..
istanbul'da sevgilisi var yani benim normal arkadaşım, kardeşim olur kendisi.
bir akşam bize gelip ailemle tanıştı, herkes çok memnun bir halde geçen gecenin ardından ertesi gün kahvaltı yapıldı. sonra ailemle vedalaştırdıktan sonra kendisine istanbul'da hiç gezmediği güzel yerleri gezdirdim.
nihayetinde 24 saatlik bi sürede çok daha kaynaştık, kanımız ısındı, kardeşliğimiz pekişti...
demek ki bal gibi oluyormuş...
arzeu
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: Perşembe, Ağustos 24, 2006 14:06
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen arzeu »

gerçektir diyordum bi kişi için ama... :(