Ogün Sanlısoy

Burada Diğer Rock Müzik Sanatçıların Panoları Bulunmakta. Bildiriler, konserler, albümler, şarkı sözleri, incelemeler ..
çilekeşgirl

Mesaj gönderen çilekeşgirl » Salı, Nisan 25, 2006 23:52

ben ogün şanlısoyun pek takipçisi diğilim ama bu son parçasını dinledim yani bilmeceyi ve bayıldım gerçekten çok güzel bi şarkı ayrıca bende özledim şarkısıda çok hoş olmuştu ne diyelim devamını da beklioruz

RONAL
Üye
Üye
Mesajlar: 110
Kayıt: Cuma, Kasım 4, 2005 00:06
Konum: Ankara

Mesaj gönderen RONAL » Çarşamba, Nisan 26, 2006 23:41

arkadaşlar cuma günü ankara konserindeyim.yeni albümde güz olmuş.umarım konser çok eğlenceli geçecek

ecem
Üye
Üye
Mesajlar: 264
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 21:07
Konum: Kayseri

Mesaj gönderen ecem » Salı, Haziran 6, 2006 11:15

düşlerim başka gerçek başka ama umrumda da değil...

prenses
Üye
Üye
Mesajlar: 74
Kayıt: Pazartesi, Haziran 5, 2006 15:59
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen prenses » Salı, Haziran 6, 2006 16:27

rock muzığı sevmeme rağmen ogun sanlısoy den pek hoşlanmıorum...herkes kndı tarzını yaratmalı bence..ogun de açıkçası bı tarz goremıorm....sesını kullanmyı bılmıo bnce..

prenses
Üye
Üye
Mesajlar: 74
Kayıt: Pazartesi, Haziran 5, 2006 15:59
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen prenses » Salı, Haziran 6, 2006 16:31

buralarsoguk yazdı:cok sacmalik sozleri var kiz gunaydin gozunaydin nemi iyi ki pentegramdan ayrildi
kesnlıkle katlıorum sana..sesınıde kullnamıo..bı tarzıda yok..rock çılardan sevemediiim tek insan...

ecem
Üye
Üye
Mesajlar: 264
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 21:07
Konum: Kayseri

Mesaj gönderen ecem » Salı, Haziran 6, 2006 23:07

bence tam tersi bunlarla hiç alakası yok son derece süper bir tarza ve müthiş bir sese sahip bir insan...

aycell_xxx
Üye
Üye
Mesajlar: 416
Kayıt: Pazartesi, Kasım 21, 2005 11:44
İsim: aysel
Konum: Eskişehir

Mesaj gönderen aycell_xxx » Cumartesi, Haziran 24, 2006 15:24

röportajlarında gözümü kapatıp sırf sesini dinliyorum.. acayip ii geliyo :) gerçekten güzel bi sesi var konuşurken de şarkı söylerken de "sana dedim" derken de :)

Kullanıcı avatarı
emrepark
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 481
Kayıt: Cumartesi, Nisan 23, 2005 19:19
Konum: Eskişehir

Mesaj gönderen emrepark » Cumartesi, Haziran 24, 2006 15:41

şarkı sözleri anlamlı aslına bakarsanız ama şiirsellikten uzak,çok şey anlattığını söyleyebilirim yine de.Müzik olarak da pentagram çıkışlı olmasının belirli avantajları göze çarpıo zaman zaman.Son albümde de pentagram elemanlarını görmek mümkün.Tarkan prodüktörlüğü üstlenmiş,gitarları metin türkcan çalmış ve bilmece şarkısının klip yönetmeni de hakan utangaç.Anlamlı bi üçleme olmuş aslında :P

yaskaman

Mesaj gönderen yaskaman » Pazar, Haziran 25, 2006 18:37

Bilmece çok sağlam şarkı...

TOPRAK
Üye
Üye
Mesajlar: 57
Kayıt: Cumartesi, Haziran 24, 2006 12:58
Konum: eskişehir

Mesaj gönderen TOPRAK » Cuma, Temmuz 28, 2006 16:08

ilk albümünü hatırlayan varmı?
kaybettik severken yorulduk denerken bana sabırlar dilerdin sen pes ettin benden erken......
şu sözler yetersizmi arkadaşlar?ayrıcı tam anlamıyla rock yapan bi müzisyen..söz herşey değildir ama müzik herşey..rock müzik bu pop değil

nwtzk
Üye
Üye
Mesajlar: 89
Kayıt: Pazar, Temmuz 23, 2006 14:03
Konum: Çanakkale

Mesaj gönderen nwtzk » Cuma, Temmuz 28, 2006 17:57

bencede super bı sanatcı.sarkı sozlerının bazıları kımıne gore sacma geleblır ama zaten onun yaptıgı tarzda sozler degıl muzık onemlıkı oda onu mukemmel yapıyo.hele bu album tek kelıme ıle super.butun kasetı sıkılmadan rahatlıkla dınlenebılır.ayrıca sebnem ferah ve aylın aslım gıbı ısımlerle yaptıgı ortak sarkılar da ayrı bı hava katmıs.ozetle cok ıyı muzık yapıyor ve herzaman zevkle dınlıyıcem.

yaskaman

Mesaj gönderen yaskaman » Cumartesi, Temmuz 29, 2006 22:15

TOPRAK yazdı:ilk albümünü hatırlayan varmı?
kaybettik severken yorulduk denerken bana sabırlar dilerdin sen pes ettin benden erken......
şu sözler yetersizmi arkadaşlar?ayrıcı tam anlamıyla rock yapan bi müzisyen..söz herşey değildir ama müzik herşey..rock müzik bu pop değil
o albüm bende var..
korkma da sağlam şarkıdır... :wink:

seyytan
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 1470
Kayıt: Çarşamba, Ekim 26, 2005 22:30
İsim: Metin Çetin
Konum: Aydın

Mesaj gönderen seyytan » Cumartesi, Temmuz 29, 2006 23:13

prenses yazdı:rock muzığı sevmeme rağmen ogun sanlısoy den pek hoşlanmıorum...herkes kndı tarzını yaratmalı bence..ogun de açıkçası bı tarz goremıorm....sesını kullanmyı bılmıo bnce..

kimde tarz var prenses bana acıklaya bilecek misin bakalım.... yalnıssın bence cok yalnıs... sana yakıstıramadım...

nwtzk
Üye
Üye
Mesajlar: 89
Kayıt: Pazar, Temmuz 23, 2006 14:03
Konum: Çanakkale

Mesaj gönderen nwtzk » Pazar, Temmuz 30, 2006 12:24

bende katılıyorum tarz yok ne demek onuda cozemedım ben.onun zaten gecmısten gelen cok saglam bır pentagram tarzı var eger tarz dersen ılla.nese sonucta bence tarzıda var ,sesınıde cok guzel kullanıyo.gerısı bos. :x

TOPRAK
Üye
Üye
Mesajlar: 57
Kayıt: Cumartesi, Haziran 24, 2006 12:58
Konum: eskişehir

Mesaj gönderen TOPRAK » Perşembe, Ağustos 3, 2006 13:51

KORKMA,BİZ BU YOLA BAŞ KOYDUK.. azımsanacak şarkılarmı arkadaşlar