UNUTMAK NEDEN ZOR?

Derinden Panolarıdır. Lütfen Şiir Yazmayınız.
fotosentez

Mesaj gönderen fotosentez » Cuma, Ocak 20, 2006 17:35

inşallah ama artık mümkünse geçsin bu neyse artık ben aşk diyorum ama neyse.ya ceren abla senin 1.5 yıl mı sürdü?benim bu sene OKS ver ve acilen unutmam gerektiğini biliyorum.yoksa mahvolurum. :cry: :cry: :cry:

burrrcu
Üye
Üye
Mesajlar: 173
Kayıt: Pazartesi, Ekim 24, 2005 23:09
İsim: Burcu
Konum: Çanakkale

Mesaj gönderen burrrcu » Cuma, Ocak 20, 2006 19:00

sınavın varmış hiç düşünme güzelim bence.bende karıştırdım ozaman kafamı saçma şeylerle az daha kazanamıyacaktım sınavı.boşver sonra daha çok üzülürsün.

melissa
Üye
Üye
Mesajlar: 311
Kayıt: Pazar, Aralık 11, 2005 00:37
Konum: Ankara

Mesaj gönderen melissa » Cumartesi, Ocak 21, 2006 01:58

1,5 yıl sürdü,hatta olayı açıyım biraz da komediyi gör!bu çocuk benim sıra arkadaşımdı aynı zamanda,7.sınıfın başlarıydı,bi kıza aşıktı o sırılsıklam çıkma teklifini bile ben yaptım,sonra aylar geçti ve bizim dostluk duygularımız değişti ya da karıştı artık bilemiyorum,ama sınıfta öyle bi arkadaşlık ortamı var ki,hala çok özlerim,bi muhabbet vardı,herkes birbirinin kardeşi falan yediremedik bunu değiştirmeyi kendimize,öylee saf saf kafayı yicektim,sonra onlar taşındı allahtan ki!gerçekten şükrediyorum!ve şuan..
biz çok yakın arkadaşız :)

sevcan_sulky

Mesaj gönderen sevcan_sulky » Cumartesi, Ocak 21, 2006 03:29

^ÛNUTMAK O KADAR KOLAY MI SANDIN
AYRILIK BANA AŞKTIR ARTIK^
diyo murat çelik...olmuyo arkadaşlar,unuttum dendiğinde yalan oluyo.en iyisi kabullenmek özlem tekinin de dediği gibi ´SEN OLMASANDA YAŞATIRIM BEN BU AŞKI´ diyip sessiz sedasız avunmak :ffie:

pinkfloyd

Mesaj gönderen pinkfloyd » Cumartesi, Ocak 21, 2006 11:04

Hatırlatırım birde şöyle birşey var.. SENSIZLIKTEN KALAN EN ACI GERCEGIM; HICLIGIM...

burrrcu
Üye
Üye
Mesajlar: 173
Kayıt: Pazartesi, Ekim 24, 2005 23:09
İsim: Burcu
Konum: Çanakkale

Mesaj gönderen burrrcu » Cumartesi, Ocak 21, 2006 14:35

acı bir gerçek bu

atila.61

Mesaj gönderen atila.61 » Salı, Ocak 24, 2006 17:05

niye unutmak diye bir dert taşıyalımki?Bence ayrılıklarıda doyasıya yaşamak lazım.korkmadan kaçmadan.Tabiiki ağlanacak ağlamakta gülmek kadar hayatımızın parçası değilmi.Ama"unutacağım"diye kendimizi harap etmek niye?Bence unutmayalım aksine bize güzellikler yaşatan her sevgiliyi hatırlayalım ama takılıp kalmaksızın.Gitmek isteyene git diyebilmek önemlidir bence.

Filinta

Mesaj gönderen Filinta » Salı, Ocak 24, 2006 23:01

arkadasım ne unutmaya calıs tıgına balı bence duruma göre unutmak kolay veya zor ola bilir bence

fotosentez

Mesaj gönderen fotosentez » Salı, Ocak 24, 2006 23:13

filinta sen yazmasan bunu ben yazıcaktım saool dostum

atila.61

Mesaj gönderen atila.61 » Çarşamba, Ocak 25, 2006 09:45

ben sevgili diye almışım konuyu ama hayata baktığımda unutmak istediğim herşeyin beni pişirdiğini,olgunlaştırdığını görmüşüm onun için unutmamak diyorum hala neyi olursa olsun.

fotosentez

Mesaj gönderen fotosentez » Çarşamba, Ocak 25, 2006 12:43

fotosentez yazdı:ya arkadaşlar unutmaktan kastım benim birden bire onunla yaşadığım herşeyi unutmak değil ki...ben şu anda belli etmesemde dışa pek fazla vurmasamda aşırı derecede acı çekiyorum.içime işledi.çıkarıp atamıyorum.unutmak derken istediğim şeyde;onu unutmiim ama sadece ona artık o gözle bakmak istemiyorum.arkadaş kalalım.tamam hiç bi yaşadığımız güzelliiği unutmicam.imkansız zaten.ama içimde onun yeri artık eskisi gibi olmasın.sadece eski aşkım olsun.ben onunla yaşadıklarımı istesem de unutamam.
bak ben burda ne yazmışım.çok eski ama şuan anlamamışsın forumu o yüzden tekrar dilegetiriyorum.atila.61

atila.61

Mesaj gönderen atila.61 » Çarşamba, Ocak 25, 2006 13:09

ben genel anlamda birşeyler söyledim.

Kullanıcı avatarı
hakan
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 445
Kayıt: Salı, Eylül 7, 2004 22:49
İsim: Hakan

Mesaj gönderen hakan » Cumartesi, Ocak 28, 2006 20:34

Arkadaşlar boşuna kendinizi yormayın sevdiğin kişiyi asla unutamassınnnnnnn..

atila.61

Mesaj gönderen atila.61 » Cumartesi, Ocak 28, 2006 22:23

Yürekler birbirine ekli zaten

torunpasa

Mesaj gönderen torunpasa » Pazartesi, Şubat 6, 2006 13:36


yaklaşık 4 yıl önce ilk aşkımdan ayrıldım.bidaha da aşık olamadım olmak için uğraşmadım da.aradan gecen 4 yılda sabahlarım çok erken olmaya başladı.belkide burada bulunmamın sebebi de yaşadıklarım.belki de ben vuslatı cok sevdim.bir insan birdefa aşık olurmuş ömrünce.o ada ilk aşk..onu kaybettiğinde de ömrü boyunca o aşkı ararmış...