UNUTMAK NEDEN ZOR?

Derinden Panolarıdır. Lütfen Şiir Yazmayınız.
fotosentez1

UNUTMAK NEDEN ZOR?

Mesaj gönderen fotosentez1 » Cumartesi, Ocak 7, 2006 11:38

Unutmak

Arkadaşlar ben unutmak için baya çaba verenlerdenim ama neden böyle zor oluyor anlamıyorum neden bağımlılık yapıyor bize aşklarımız inanın anlamıyorum biri bana anlatsın bunu.

karacabey53

bunu bilmemek o kadar da zor deil aslında

Mesaj gönderen karacabey53 » Cumartesi, Ocak 7, 2006 15:04

sigara tiryakisi olduğunu düşün...bırakmak istiyosun ama bırakamıyosun çünkü içine işlemiştir bidefa dumanı...üzerine sinmiştir kokusu.. sevdiğin insanı unutmak ta böle bişedir...hayatının büyük bi zamanında onunla birliktesindir ve o gittiği zaman içini bir yalnızlık kaplar.. artık elele tutuşup gezeceğin, seni seviyorum diyebileceğin biri yoktur artık yanında...bu bir alışkanlık olmuştur sende ama artık...yeni bir alışkanlığa geçmekse zaman alır..

AŞK ALIŞKANLIKTIR....anlatabildimse ne mutlu bana

m.batı.lavın

Mesaj gönderen m.batı.lavın » Cumartesi, Ocak 7, 2006 15:16

valla fotosentez kardes ayni seyler benim icinde gecerli bende cok caba sarfediyorum ama olmuyo biri banada yardımcı olurmu...

fotosentez

Mesaj gönderen fotosentez » Cumartesi, Ocak 7, 2006 19:30

canım kardeşim bende senin durumundayım ve ne demek istediğini gerçekten tam anlamıyla anlıyorum.ben unuttum o çocuğu.bugün daha da iyi anladım.ve sanırım başka bşiy ler canlanıyo.ama sana verebileceğim öneri ne biliomusun bak yapacağım önerileri dikkate al mutlaka ben unuttum çünkü bu şekilde.bi kere yürekten iste mutlaka.bize unutmanın çaresi ver mı derken bile keşke yanımda olsa dediğini biliorum.bi kere buna son ver.gözlerini yumunca onun yüzünü görüyosun dimi.sil onu.görme.aç gözlerini.yürekten istersen oluyo gerçekten.umarım unutursun ve umarımbaşka aşklara yelken açarsın :wink:

bliss

Mesaj gönderen bliss » Cumartesi, Ocak 7, 2006 19:38

birini unutmak için başka biri gerekir derler.gerçekten sevdiysen üstüne kim gelirse gelsin unutulmuyor :? en azından ben beceremiyorum.yapabilen varsa nasıl olacağını söylesin lütfen :(

nihan

Mesaj gönderen nihan » Cumartesi, Ocak 7, 2006 20:57

ya biri bnada yardmcı olsun o unutlması gerekn biri bugün bunu daha iii anladm tamam eskisi gibi yoğun sürmüyo belki ama mutlaka kırıtılar kalıyo bu kırıntılardan nasıl kurtulcaz yaaa biri bna yardım etsiiinnnn.......

son-nefesim
Üye
Üye
Mesajlar: 205
Kayıt: Cumartesi, Aralık 10, 2005 11:05
Konum: Bir uçurumun kenarındayım...O kadar yokum ki; görmüyorlar...

Mesaj gönderen son-nefesim » Pazar, Ocak 8, 2006 11:20

anlamıyorsun değil mi?
bunun adı 'aşk'!
en güzel anlarını paylaşıyorsun sevdiğinle.yani onunla mutlu oluyorsun.
insan mutlu olmayı ister hep...
ve şimdi o mutluluk ellerinden uçup gitmiş...
umarım onu tekrar yakalayabilirsin...

fotosentez

Mesaj gönderen fotosentez » Pazar, Ocak 8, 2006 12:00

nihan yazdı:ya biri bnada yardmcı olsun o unutlması gerekn biri bugün bunu daha iii anladm tamam eskisi gibi yoğun sürmüyo belki ama mutlaka kırıtılar kalıyo bu kırıntılardan nasıl kurtulcaz yaaa biri bna yardım etsiiinnnn.......
seninle aynı durumdayım güzelim unuttum dedim ya baktım da dün gördüm yüzünü ne kadar şey yapmış olsa bile tam silinmio.ya izi kalıyo.başkasıyla gördüm dün.silinmesi gerektiğini biliorum biraz olsun silebildim de ama tam olarak olmuyo.ama sanki yerine başkaları gelio gibi ama farkındayım yerini kimse dolduramayacak.benim yerim çoktaan doldu ama olsun silinmio be gülüm silemioruzz

kitiara

Mesaj gönderen kitiara » Pazar, Ocak 8, 2006 15:10

oysa yitirdiklerimiz belkide görmeyi bilemediğimiz ve belki bulduklarımız zaten unutmaya çalıştığımız.....

nihan

Mesaj gönderen nihan » Pazar, Ocak 8, 2006 16:50

biliyor musunuz aslında bugün anladm unutmanın nasıl olabileceğini unutmk istediğiniz kişi sizi kırıcak şeylr yaptığında buna belirli bi süre katlanabiliyorsunuz ama bi an geliyorki bi şekilde patlak veriyor ve tahammül edemeyeck duruma geliosunuz....kötü bi unutma şekli ama sanırm bn bu sayede başardım....ama yinede bunu yaşamayn, başka çözüm yolları arayın derim bn :wink:

bliss

Mesaj gönderen bliss » Pazar, Ocak 8, 2006 17:09

karşındaki kötü birşey yapınca unutulurmuş gibi geliyor.unutuyorum da ilk başta ama zaman geçince öyle bir an geliyor ki onu gördüğümde yine dağılıyorumm :( :cry:

Kullanıcı avatarı
hakan
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 445
Kayıt: Salı, Eylül 7, 2004 22:49
İsim: Hakan

Mesaj gönderen hakan » Pazar, Ocak 8, 2006 17:30

Nedenmi oluyo çünkü kafanda öyle bir yetmişki içten içten seni kemiriyo bu aynı gene gibi irşey aşk dedikleri insanın kanını emer.....

youngbns

Mesaj gönderen youngbns » Pazartesi, Ocak 9, 2006 18:44

eğer ben gibi unutumossanız en iisi boşwerin içinizde kalsın en iiiisi bu bosuna kendinizi yormaıın :lol:

fotosentez

Mesaj gönderen fotosentez » Pazartesi, Ocak 9, 2006 21:40

youngbns yazdı:eğer ben gibi unutumossanız en iisi boşwerin içinizde kalsın en iiiisi bu bosuna kendinizi yormaıın :lol:
sen boşwerebildin mi peki eğer verdiysen bile işine yaradı mı?hayır yaradıysa ben de yapçam da... :wink:

kitiara

Mesaj gönderen kitiara » Pazartesi, Ocak 9, 2006 21:59

unutmanın bir formülü olduğuna inanmıyorum.insan unuttuğunu düşündüğü zaman bile aslında unutmamıştır.çünkü; onu unuttum demek bile onu hatırlamaktır.

ve ben hala unutmadım ve unutacağımı sanmıyorum.zaman sadece ona karşı olan duygularımın deişmesinde etkili olcak onu unutmamda deil..nitekim unutmakta istemem,çooook üzülsemde çok güzeldi herşey..hatta onun için üzülmek bile güzeldi aslında..!